Retete de slabit

Duminica, Februarie 15, 2009

Retetele de slabit cele mai bune sunt acelea adaptate la pacient. Calculatorul indicelui de masa corporala ne spune unde ne aflam fata de greutatea noastra normala. Este recomandat sa slabim mancand ceea ne face placere, ceea ce suntem invatati sa mancam si ceea ce se mananca in familia noastra, astfel sa fim in armonie cu corpul nostru.

De exemplu, va prezentam o dieta de slabit valabila pentru o persoana de sex feminin  cu un indice de masa corporala de 27,2. Conform interpretarii indicelui de masa corporala, persoana cu o greutate de 74 de kilograme si inaltimea de 165 centimetri este supraponderala.  Se recomanda un numar de 1550 – 1600 kilocalorii/kg corp/zi. Proteinele vor forma 20% din necesarul de calorii ( 77,5 – 80 g / zi ), glucidele 53% ( 205 – 210 g/zi ), lipidele : 27% ( 47 g/zi ).

Se recomanda :

  • mese mici si dese ( 4-5/zi )
  • exercitiul fizic se asociaza dietei ( 60 de minute mers pe jos/zilnic )
  • se mesteca mancarea foarte bine
  • NU se mananca in fata telivizorului
  • NU se tin alimente interzise in preajma
Alimentul Cantitatea Proteine Glucide Lipide
Carne slaba de pasare/peste/vita 150g 30 3-9
Ou ( gaina ) 1 la 3 zile 7 6
Unt, ulei/margarina 25 ml 25
Fructe ( 10% hidrati de carbon ) 500g 50
Legume (10% hidrati de carbon ) 100g 10
Branza de vaci 50g 9 2 1
Lapte degresat/preparate din lapte (iaurt,lapte batut) 400ml 14 16 8
Paine ( neagra, graham ) 120g 9 60 2
Paste fainoase, cartofi, orez, gris, mazare 150g 3-6 30

A se verifica lista alimentelor permise si alimentelor interzise pentru o dieta de slabit sanatoasa .

2 Comentarii adauga unul →

Legaturi catre articol

  1. Retete de slabit 3- alimente interzise
  2. Retete de slabit 2 - alimente permise

Raspunde

Nota: Puteti utiliza XHTML in comentarii. Adresa de email NU va fi publicata.


Medicina